مزیت برگزاری وبینار برای مدرس‌ها

به ۶ دلیل بهتر است به عنوان مدرس وبینارهایی برگزار کنید.

  1. داشتن فیلم آماده فروش

وبینار راحت‌ترین راه تولید یک فیلم آموزشی است. اگر بخواهید یک فیلم آموزشی جلوی دوربین ضبط کنید، زمان زیادی طول می‌کشد؛ چون اگر در صحبت‌هایتان اشتباه داشتید باید مجدد آن را ضبط کنید یا فیلم را ادیت کنید، ولی در وبینار نیازی به این کارها نیست چون یک برنامه زنده است.

وقتی در یک فضای لایو، آموزش ارائه می‌شود هیچکس این وسواس را ندارد که مطالب باید عالی و بدون اشتباه باشد؛ ولی اگر جلوی دوربین به‌تنهایی بخواهید صحبت کنید ساعت‌ها وقت تلف می‌شود تا مطالب بدون اشتباه ضبط شود.

اگر وبینار برگزار کنید و فقط ۵ نفر در آن شرکت کنند، در پایان آن وبینار یک فیلم‌ آموزشی دارید و می‌توانید بلافاصله آن را به صورت دانلودی یا روی دی‌وی‌دی ارائه دهید.

نرم‌افزارهایی مانند moavi screen recorder یا Camtasia recorder، این امکان را دارند که کل وبینار را ضبط کنند؛ و در آخر فیلم، آماده و به‌صورت فرمت های رایج ویدئوها شامل MP4 یا AVI به شما تحویل می‌دهد.

برخی از سرویس دهندهای وبینار مثل ادوبی کانکشن هم اینکار ضبط را انجام می دهند.  گرچه به دلیل مشکلات اینترنت و سرعت، بهتر است خودتان وبینار را از روی دسکتاپ ضبط کنید؛ مثلا با نرم‌افزار کمتازیا استودیو رکورد را بزنید و با یک ویس رکوردر هم صدایتان را ضبط کنید. حتی اگر اتصال اینترنت مشکل پیدا کرد و بعضی اوقات صدا خوب نشد، خودتان یک نسخه خوب در کامپیوتر دارید که بعدا بتوانید به‌عنوان محصول یا یک فایل دانلودی در سایت‌تان استفاده کنید.

  1. علاقه مردم به آموزش زنده

مزیت دیگر وبینار این است که مردم به آموزش زنده خیلی بیشتر علاقه مند هستند تا فیلم آموزشی. اگر در مورد موضوعی وبینار داشته باشید و افراد بتوانند در آن سوال کنند و نظر بدهند، ثبت‌نام خیلی بیشتر خواهد بود تا خرید فیلم آموزشی همان موضوع. بنابراین مردم همیشه دوست دارند در آموزش‌هایی شرکت کنند که زنده است و این حس را منتقل می‌کنند که همراه دیگران در یک کلاس شرکت می‌کنند.

  1. حذف هزینه های همایش

علاقه به شرکت در سمینارهای حضوری روزبه‌روز کمتر می‌شود و افراد دوست دارند از محل خودشان همان آموزش زنده را تماشا کنند. برای برگزاری وبینار نیازی به محل کار، پذیرایی و… ندارید و از خانه هم می‌توانید به‌راحتی کار پیش ببرید.

کافی است لینک وبینار را در اختیار شاگردان قرار بدهید تا بتوانند در وبینار شرکت کنند.

  1. امکان برگزاری در تعطیلات

تعطیلات یکی از بهترین فرصت‌ها برای برگزاری وبینارها هستند. بعید است افراد زیادی مایل باشند در تعطیلات نوروز در یک همایش حضوری شرکت کنند؛ ولی همین افراد دوست دارند در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند.

  1. جذب مخاطب و برندسازی

وبینارها به ویژه وبینارهای رایگان فرصت قرار در برابر مخاطبان را به شما می دهد و موجب شناخته شدن شما توسط آنها می شود. مخاطب بدون پرداخت هزینه وارد وبینار شما می شود و در معرض صحبت ها و آموزش های شما قرار می گیرد. و به  این شکل با دسترسی به جمع زیادری از مخاطبان و ارائه آموزش های ارزشمند به آن‌ها، برند خود را بسازید.

  1. کارمندان کمتر و سود بالاتر

در وبینار در حالی که در اتاق کارتان یا منزل‌تان نشسته‌اید، می توانید با دسترسی به اینترنت به راحتی وبینار خود را برگزار کنید. همچنین تنها به یک نیروی پشتبان نیاز دارید و زمان را صرف هماهنگی نیروها، برنامه ریزی پذیرایی، و غیره نمی کنید. پس این صرفه جویی در زمان باعث می شود که وقت بیشتری را به تولید محتوا، تمرکز بر ارائه بهتر کنید.

اگر مدرس هستید، هرچه زودتر برگزاری وبینارها را شروع کنید و تاثیر آن را برکارتان مشاهده کنید. همچنین می توانید با شرکت در کارگاه آنلاین زیر با جزئیات برگزاری یک وبینار موفق آشنا شوید؛ به‌خصوص مواردی مثل تبلیغ نویسی و جذب مخاطب.

 

برگزاری وبینار و کلاس آنلاین

590,000 تومان

  • مدرس: علیرضا لیلی زاده
  • تاریخ به روز رسانی: 30 تیر 1401
  • مخاطب: مدرس‌ها، معلم‌های خصوصی، سخنرانان و مدیران
  • قالب: فایل تصویری یاکیفیت با فرمت AVI
  • مدت زمان: 250 دقیقه آموزش تصویری
اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *