منشور حقوق مشتری
- مشتری حق دارد از رعایت اصل رازداری و حفظ حریم خصوصی توسط آکادمی زندگی خشنود در تمام مراحل اطمینان خاطر داشته باشد.
- اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و آکادمی زندگی خشنود تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد و سعی میکند از امکانات و زیرساختهای لازم برای این مقصود استفاده نماید.
- سایت آکادمی زندگی خشنود تمام تلاش خود را مینماید تا آموزشها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.
- مشتری حق دارد هر پرسشی در ارتباط با محصول و خدمات ما داشته باشد و تیم ما موظف به ارائه شفاف ترین، دقیق ترین و درست ترین پاسخ ها در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
- مشتری حق دارد از تمامی محصولات و خدمات قابل ارائه شرکت ما آگاه باشد.
- مشتری حق دارد از تمامی شرایط و خدمات رایگان ما آگاه شود و از آن ها استفاده نماید.
- مشتری حق دارد محصولاتی مطابق با نیاز و الزامات کاری خود دریافت کند.
- مشتری حق دارد از تمام ویژگی های مثبت محصول و منفی آن (در صورت وجود) آگاه باشد.
- مشتری حق دارد تمامی مجوزهای مربوطه و تائیدیه های کیفی محصول مورد نظر خود را در صورت نیاز از ما درخواست و دریافت نماید.
- مشتری حق دارد در کوتاه ترین زمان ممکن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.
- مشتری حق دارد از هرگونه تغییرات در مشخصات محصولات و استانداردهای مربوطه آگاه شود.
- مشتری حق دارد همواره رفتاری حرفه ای و صادقانه، با حفظ ادب و احترام از تمامی افراد تیم آکادمی زندگی خشنود دریافت کند.
- مشتری حق دارد سفارش خود را با مناسب ترین نوع بسته بندی تحویل بگیرد.
- مشتری حق دارد کالایی که دریافت می کند، دارای برچسب اطلاعات تماس با شرکت باشد تا بداند محصول از کجا خریداری شده است.
و تیم آکادمی زندگی خشنود با افتخار نظرات، پیشنهادات، و انتقادات مشتریان را دریافت نماید تا در جهت بهبود ارائه خدمات از آن ها بهره مند شود.