منشور حقوق مشتری

  1. مشتری حق دارد از رعایت اصل رازداری و حفظ حریم خصوصی توسط آکادمی زندگی خشنود در تمام مراحل اطمینان خاطر داشته باشد.
  2. اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و آکادمی زندگی خشنود تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.
  3. سایت آکادمی زندگی خشنود تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.
  4. مشتری حق دارد هر پرسشی در ارتباط با محصول و خدمات ما داشته باشد و تیم ما موظف به ارائه شفاف ترین، دقیق ترین و درست ترین پاسخ ها در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
  5. مشتری حق دارد از تمامی محصولات و خدمات قابل ارائه شرکت ما آگاه باشد.
  6. مشتری حق دارد از تمامی شرایط و خدمات رایگان ما آگاه شود و از آن ها استفاده نماید.
  7. مشتری حق دارد محصولاتی مطابق با نیاز و الزامات کاری خود دریافت کند.
  8. مشتری حق دارد از تمام ویژگی های مثبت محصول و منفی آن (در صورت وجود) آگاه باشد.
  9. مشتری حق دارد تمامی مجوزهای مربوطه و تائیدیه های کیفی محصول مورد نظر خود را در صورت نیاز از ما درخواست و دریافت نماید.
  10. مشتری حق دارد در کوتاه ترین زمان ممکن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.
  11. مشتری حق دارد از هرگونه تغییرات در مشخصات محصولات و استانداردهای مربوطه آگاه شود.
  12.  مشتری حق دارد همواره رفتاری حرفه ای و صادقانه، با حفظ ادب و احترام از تمامی افراد تیم آکادمی زندگی خشنود دریافت کند.
  13. مشتری حق دارد سفارش خود را با مناسب ترین نوع بسته بندی تحویل بگیرد.
  14. مشتری حق دارد کالایی که دریافت می کند، دارای برچسب اطلاعات تماس با شرکت باشد تا بداند محصول از کجا خریداری شده است.

و تیم آکادمی زندگی خشنود با افتخار نظرات، پیشنهادات، و انتقادات مشتریان را دریافت نماید تا در جهت بهبود ارائه خدمات از آن ها بهره مند شود.